שירות לקוחות
ב-Whatsapp
054-5444394

whatsapp

טלפון נייד
054-5444394

no-lazy

הוסף לסל
WhatsApp

זרי פרחים לכלה

אומרים שאין יפה ככלה ביום חתונתה,  ואכן הכלה ביום כלולותיה זוהרת וקורנת ביופי מיוחד, ואין כמו זר פרחים לראש לכלה שיוסיף ליופייה, וידגיש את זוהרה. בחנות המקוונת של אלונה’ס תוכלו לרכוש זרי פרחים לכלה במגוון צבעים ועיצובים, שיעטרו את שערה כיאה לנסיכה או מלכה, יתירה מכך, בבחירה נכונה של זר פרחים מיוחדים לכלה תוכלו להתאימו לשמלת הכלה, לקבלת מראה כלה מושלם.

מגוון אפשרויות

כפי שכל אישה היא עולם ומלואו, כך גם כל כלה היא מיוחדת במינה, ולכל כלה יתאים זר פרחים לכלה בסגנון אחר. משום כך טרחו בחנות המקוונת של אלונה’ס, והכינו עבורכם מבחר דגמים של זרים לכלה. תוכלו לבחור זרים מיוחדים לכלה ממגוון הדוגמאות שבאתר, וכמובן תוכלו לבחור זר כלה מעוצב אישית במיוחד עבורכם בצבעים וסגנון על פי טעמכם. תוכלו למשל לבחור זר סחלבים לכלה, או זר כלה לבן, בנוסף לכך תוכלו לבחור בזרי כלה מלאכותיים, או פרחים לשיער כלה אותם תשזרו בשערה של הכלה, והאפשרויות של זרי כלה מיוחדים לחתונה עוד רבות ומגוונות. החוכמה בבחירה נכונה של זר לראש לכלה היא שתהיה התאמה בין זר לחתונה לראש הכלה לשמלת הכלולות ולכלה עצמה, באלונה’ס תוכלו להזמין זרי כלה במגוון צבעים, מתוכם תבחרו את הצבע המתאים. כל זר כלה שיוצא מאלונה’ס הוא זר כלה ייחודי, שהוכן ותוכנן עבורה במיוחד, צוות אלונה’ס יעזור לכם לדייק בבחירה, ולהזמין זר לראש הכלה שיתאים לה ככפפה ליד.

איכות ושירות

שמה הטוב של חברת אלונה’ס בא לה בזכות איכות המוצרים וחומרי הגלם, ובזכות המקוריות והדיוק האסתטי המאפיינים את זרי הפרחים וסידורי הפירות המעוצבים שאנו משווקים. כל זר חתונה שאנו מכינים נשזר בקפידה מפרחים טריים ורעננים, או מפרחים מלאכותיים איכותיים, על מנת שבכל מהלך הערב הכלה המקסימה תתהדר בזר כלה מיוחד, רענן, ומרשים. בנוסף לזר פרחים לכלה במחיר משתלם, תוכלו להזמין בחנות המקוונת זר פרחים לכלה וקישוט לרכב, וכן זרי כלה לאחיזה ביד, מסוג הזרים אותם זורקת הכלה בסוף הטקס לעבר חברותיה הרווקות. באתר תוכלו לראות בדיוק כמה עולה זר כלה, כיוון שמצוין ליד כל זר כלה מחיר הזר. כשאתם מזמינים זר לכלה מאלונה’ס, אתם יודעים שתקבלו את זר הכלה המיוחד והנאה ביותר.

להתרשם ולבחור

הינכם מוזמנים לחנות המקוונת של אלונה’ס, בה תוכלו להתרשם ממגוון אפשרויות של זרי כלה מעוצבים במחירים שווים לכל כיס. מומלץ לסייר בנחת בין הקטגוריות השונות, ולהתרשם מן הטיב והאיכות המאפיינים את אלונה’ס. לאחר שהתרשמתם וברצונכם לבצע משלוחי פרחים לכלה, התקשרו לטלפון המצוין בתחתית הדף, והזמינו זר לכלה לתאריך ולשעה המתאימים. מכאן צוות אלונה’ס ייקח את הפיקוד, וידאג שזר פרחים מיוחד ומרהיב לכלה יגיע אליכם בדיוק בזמן, מרהיב ורענן. הסיור בחנות נוח ונעים, הניווט פשוט וקל, והקנייה מאובטחת. את התשלום ניתן לבצע בכל כרטיס אשראי, וניתן גם לבצע תשלום באמצעות הטלפון. לפרטים נוספים, לעזרה או לביצוע הזמנה התקשרו 03-5401884 ונציגינו ישמחו לעזור. ניתן גם להגיע אל חנות הפרחים בפתח תקווה של אלונה’ס ולרכוש את זר הכלה החלומי.

תוצאות: 8 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: זרי פרחים לכלה
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים